.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتصاب سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران
طی حکمی از سوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران ، خانم دکتر «سیمین بابائی» به عنوان مشاور رئیس و سرپرست مدیریت روابط‌عمومی دانشگاه منصوب شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از وابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران ، در متن حکم دکتر سید عباس موسوی خطاب به دکتر سیمین بابائی آمده است: با عنایت به تعهد، دانش، تجربه و حسن سابقه، به موجب این ابلاغ سرکارعالی را با حفظ سمت و ردیف حقوقی به عنوان مشاور رئیس و سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه منصوب می نمایم.

از شما انتظار دارم در چهارچوب سیاست های کلی سلامت ابلاغی مقام معظم رهبری، قانون برنامه ششم توسعه و برنامه های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در پاسخ گویی به مردم شریف استان و تکریم خدمت گیرندگان، تعامل مستمر با اصحاب محترم رسانه، تقویت امر اطلاع رسانی و اطلاع یابی و توسعه ارتباط با دیگر حوزه ها و کارکنان دانشگاه و همچنین ارتقاء فرهنگ عمومی و سواد سلامت جامعه اهتمام جدی به عمل آورید.

امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید همواره موفق باشید.

همچنین رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از خدمات دکتر فرزاد گوهردهی که چندی پیش بعنوان مدیرکل بهزیستی استان مازندران منصوب گردید ، در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

گفتنی است دکتر سیمین بابائی پیش از این انتصاب، مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی مازندران بود و در کارنامه مدیریتی خود، مسئولیت روابط عمومی این دانشگاه را نیز برعهده داشت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.